Afbeelding

Veelgestelde vragen rondom de huidige situatie

(Laatste update: 01-10-2020, 08:02 uur)

Tuinmaximaal heeft maatregelen genomen waardoor wij goed bereikbaar zijn en bestellen, bezorgen, afhalen en monteren mogelijk blijft. Hierbij volgen wij aanwijzigingen en adviezen van de overheid en het RIVM op. Wij begrijpen dat dit vragen oproept over uw lopende bestelling of wanneer u een bestelling wilt plaatsen. Daarom hebben we hieronder alvast een aantal vragen beantwoord. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Wij zijn gewoon telefonisch en per e-mail bereikbaar.

Onze normale veelgestelde vragen kunt u hier terugvinden.

Bestellingen bezorgen

Ja, nieuwe en reeds ingeplande bestellingen bezorgt Tuinmaximaal.
Dit geldt voor zowel Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg.
Dit doen we volgens een aangepast hygiëneprotocol.
Dit protocol vindt u terug in het antwoord op de volgende vraag.

Indien er medewerkers van Tuinmaximaal last hebben van verkoudheid, keelpijn, hoesten en/ of koorts, dan werken zij niet of werken zij vanuit thuis.

Tijdens een levering volgen onze medewerkers de onderstaande maatregelen en vragen wij u om te zorgen dat onze medewerkers deze maatregelen kunnen volgen voor uw en onze veiligheid.

  1. Wij willen u vragen voor levering voor de eerste drempel ruimte te maken waar wij de producten kunnen plaatsen. Indien wij ook glazen platen en/ of polycarbonaat platen komen leveren, dan vragen wij u om te zorgen dat er hiervoor een muur is vrijgemaakt met minimaal de lengte van de platen.
  2. Wij bellen u ca. 30 minuten voor aankomst en vragen u dan om deze maatregelen door te nemen en vragen u ook waar wij de producten voor de eerste drempel kunnen plaatsen. Hiernaast informeren wij u dat wij bij aankomst direct starten met lossen, zonder aan te bellen. Indien wij ook glazen platen en/ of polycarbonaat platen komen leveren, dan nemen wij hiervoor houten balkjes mee, zodat wij de platen tegen muren aan kunnen zetten.
  3. Wij desinfecteren onze handen voor elke levering
  4. Wij vragen u om tijdens de leveringen binnenshuis te blijven en eventuele vragen telefonisch te stellen.
  5. Wij plaatsen de producten op de afgesproken plek voor de eerste drempel
  6. Na het plaatsen van de producten bellen wij u wederom (telefonisch) en vragen wij u of de levering op het zicht akkoord is en als dat zo is dan noteren wij dit zelf op de afleverbon die wij meenemen, u ontvangt dus zelf geen afleverbon. Hiernaast maken wij een foto van de geleverde producten in combinatie met het huisnummer. Wij zorgen dat wij geen personen fotograferen. Indien u vanuit binnen de levering niet kan zien en het nodig is dat u uw woning verlaat zodat u de producten kan zien dan dient u een gepasteafstand aan te houden van >1.5 meter van onze medewerkers, blijft u echter ten alle tijden binnen indien u of iemand van uw gezin last heeft van verkoudheid, keelpijn, hoesten en/of koorts.
  7. In alle gevallen houden onze medewerkers een gepaste afstand van klanten van >1.5 meter.
  8. Onder andere in verband met het houden van gepaste afstand zullen wij uw woning niet betreden en nemen wij geen aangeboden consumpties aan.
  9. Wij desinfecteren onze handen na elke levering.

Indien u hier vooraf vragen over heeft, dan willen we u vragen contact op te nemen met de planningsafdeling.

Ja. Wij vragen u om dit voorafgaand aan levering te melden bij de afdeling planning +31 40 820 0211 (NL) +32 14 480 193 (BE) zodat wij de procedure van levering kunnen aanpassen en hiermee de bestelling binnen de kaders van het hygiëne protocol af kunnen leveren. Mocht uw bestelling al onderweg zijn dan vragen wij u dit vooraf aan onze medewerkers die komen leveren aan te geven zodat zij hiermee rekening kunnen houden, zij bellen u ca. een half uur voor aankomst..

Wanneer u in quarantaine zit willen wij u vragen tijdig contact op te nemen met onze planningsafdeling (NL: +31 40 820 021 | BE +32 14 480 193), zodat zij afhankelijk van de situatie de mogelijkheden kunnen doornemen.

Volg het bijbehorende hygiëneprotocol van Tuinmaximaal.
Volg de richtlijnen van het RIVM.

Bestellingen afhalen

Nee, wij kunnen u niet helpen met het bewerken (zoals inkorten) van onderdelen van uw bestelling. We laten het ook niet toe om dit door uzelf te doen op ons bedrijfsterrein in verband met de veiligheid. Op het terrein van Tuinmaximaal (zoal de pick-up locatie) is enkel laden/lossen mogelijk.

Ja, nieuwe en reeds ingeplande bestellingen kunt u afhalen bij Tuinmaximaal.
Na bestelling trachten we binnen 24 uur contact op te nemen om een afhaalmoment met u in te plannen. Bekijk hier de voorwaarden en voordelen van afhalen. Dit doen we volgens een aangepast hygiëneprotocol.
Dit protocol vindt u terug in het antwoord op de volgende vraag.

Indien er medewerkers van Tuinmaximaal last hebben van verkoudheid, keelpijn, hoesten en/ of koorts, dan werken zij niet of werken zij vanuit thuis.

Indien u of iemand in uw gezelschap last heeft van verkoudheid, keelpijn, hoesten en/ of koorts, dan vragen wij u om uw bezoek aan Tuinmaximaal voor het afhalen van goederen uit te stellen.

Tijdens het afhalen van bestellingen volgen onze medewerkers de onderstaande maatregelen en vragen wij u om te zorgen dat onze medewerkers deze maatregelen kunnen volgen voor uw en onze veiligheid.

  1. Wij vragen u bij het afhalen van uw bestelling om deze maatregelen door te nemen.
  2. Voor het afhalen van bestellingen zijn er twee afhaalloketten ingericht naast onze personeelsingang te Rooijakkersstraat 8. Wij vragen u om op het parkeerterrein te wachten op gepaste afstand van anderen van >1.5 meter. Ga pas naar een loket zodra het vrij is. 
  3. Zodra uw bestelling klaar staat zal er telefonisch contact opgenomen worden vanuit de pick-up loketten waarna u naar de overdekte pick-up locatie kunt rijden te Rooijakkersstraat 10.
  4. In alle gevallen houden onze medewerkers een gepaste afstand van klanten van >1.5 meter.
  5. Wij desinfecteren onze handen voor het leveren van elke bestelling.
  6. Wij rijden een kar/bok met uw bestelling naar buiten en vragen u om deze goederen te inspecteren. Wij vragen u of de levering akkoord is en als dat zo is dan noteren wij dit zelf op de afleverbon die wij weer meenemen. U ontvangt zelf geen afleverbon. Wij maken een foto van de producten met daarbij zichtbaar het kenteken van het voertuig. Wij zorgen er voor dat er geen personen op de foto staan.
  7. U kunt nu de goederen zelf inladen, wij kunnen u daarbij niet ondersteunen.
  8. De kar/bok wordt na iedere levering gedesinfecteerd
  9. Wij desinfecteren onze handen na elke bestelling.

Indien u hier vooraf vragen over heeft, dan willen we u vragen contact op te nemen met de planningsafdeling.

Volg het bijbehorende hygiëneprotocol van Tuinmaximaal.
Volg de richtlijnen van het RIVM.

Bestelling montagedienst

Ja. Wij vragen u om dit voorafgaand aan levering te melden bij de afdeling planning +31 40 820 0211 (NL) +32 14 480 193 (BE) zodat wij de procedure van levering kunnen aanpassen en hiermee de bestelling binnen de kaders van het hygiëne protocol af kunnen leveren. Mocht uw bestelling al onderweg zijn dan vragen wij u dit vooraf aan onze medewerkers die komen leveren aan te geven zodat zij hiermee rekening kunnen houden, zij bellen u ca. een half uur voor aankomst..

Wanneer u in quarantaine zit willen wij u vragen tijdig contact op te nemen met onze planningsafdeling (NL: +31 40 820 021 | BE +32 14 480 193), zodat zij afhankelijk van de situatie de mogelijkheden kunnen doornemen.

Volg het bijbehorende hygiëneprotocol van Tuinmaximaal.
Volg de richtlijnen van het RIVM.

Showroom, bereikbaarheid en producten van Tuinmaximaal ervaren

Ja, de showroom van Tuinmaximaal is 7 dagen per week geopend. Van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21.00 uur. Op zaterdag en zondag van 09.00 - 18.00 uur. 
Telefonisch zijn wij op doordeweekse dagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00. 

In onze showroom is er een hygiëne protocol actief.
Wij willen u vragen om dit protocol net als onze medewerkers te volgen.
Bij binnenkomst vragen wij u om het protocol te lezen.
Naast het protocol kunt u ook de desinfectiemiddelen terugvinden. 

  • - Wij vragen aan alle bezoekers om met zo min mogelijk mensen te komen en geen uitje te maken van het showroombezoek voor uw en onze veiligheid.
  • - Bij het binnenkomen vragen wij u na het nemen van uw ticket te wachten tot een van onze medewerkers u komt halen.
  • - Ons deurbeleid is dat we maximaal 25 klanten tegelijk in onze showroom toelaten, u kunt dan ook gevraagd worden om buiten te wachten.
  • - In verband met de aangescherpte maatregelen vanuit de veiligheidsregio op 28 september adviseren wij onze klanten een mondkapje te dragen bij het bezoeken van de showroom van Tuinmaximaal. Deze mondkapjes stellen wij op dit moment ter beschikking.

Mocht u last hebben van verkoudheid, keelpijn, hoesten of koorts dan vragen wij u om uw bezoek aan de showroom uit te stellen.


U kunt hier ook de virtuele tour door onze showroom volgen.

Ja, dit is mogelijk. Klik hier voor de virtuele tour door onze showroom.

Ja, dit is mogelijk. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar.
Wij informeren u natuurlijk graag telefonisch, per e-mail en via het contactformulier op onze website.
Hiernaast kunt u een virtuele tour door onze showroom volgen en een gratis samplepakket aanvragen. Bij aanvraag van het samplepakket ontvangt u binnen enkele dagen een pakket met onder andere onze brochure, kleurenstalen, diverse daktypen en het zonweringsdoek.

U kunt de virtuele tour door onze showroom volgen. Vraag hiernaast een gratis samplepakket aan. Bij aanvraag van het samplepakket ontvangt u binnen enkele dagen een pakket met onder andere onze brochure, kleurenstalen, diverse daktypen en het zonweringsdoek.

Voorraad Tuinmaximaal

Ja, alle producten zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer u uw bestelling komt afhalen, hou dan a.u.b. deze pagina in de gaten.

Maatregelen Tuinmaximaal

Het virus verspreidt zich via mensen en dieren. Buiten het lichaam kan het virus niet goed overleven. De kans dat je besmet raakt via het aanraken van producten of oppervlakten is erg klein. Bron: RIVM. Daarnaast volgen wij ons hygiëneprotocol waarbij wij onder andere regelmatig onze handen desinfecteren. Hierdoor beperken wij dit risico verder.

We volgen de richtlijnen vanuit het RIVM en de overheid. Daarnaast hebben wij een hygiëneprotocol doorgevoerd.