Wijzigen van een bestelling

Bekijk hier de veelgestelde vragen voor het wijzigen van een bestelling.

 

Vul dit formulier alleen in wanneer:

  • U uw hele bestelling nog niet ontvangen heeft en een gedeelte van de bestelling wilt wijzigen.

Ik deel u hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst wijzigen:


■ Na ontvangst van het ingevulde formulier, zullen wij beoordelen of uw wijziging mogelijk is. De bestelling is pas definitief gewijzigd, als wij dit telefonisch of per mail aan u bevestigd hebben.
■ Wordt uw bestelling binnen 7 dagen geleverd? Dan dient u telefonisch contact op te nemen met de planningsafdeling. Gebruik van dit formulier is in dat geval niet mogelijk.
■ Door het invullen van dit formulier vervalt uw afgesproken leverdatum. Uw levering wordt na ontvangst van het ingevulde formulier te allen tijde uit de planning gehaald. Hierna beoordelen wij uw wijziging en kunnen wij uw levering eventueel opnieuw inplannen. Ook wanneer wij uw wijziging onverhoopt niet kunnen doorvoeren, moeten wij uw levering opnieuw inplannen. Dit kan dus zorgen voor een vertraging in de leverdatum.

Veelgestelde vragen